LONDON

hejsan hej igen. detta var langesen. nu har jag forflyttat mig lite osterut och lite langre soderut. jag har helt kommit till london. och forhoppningsvis blir jag kvar ett tag.

lite kort sa att saga historia:

jag for till goteborg for att dansa, lyssna, jobba och leka. det var najs. nagonstans under tiden bokades en londonbiljett och en deposit betalades in pa en helt okanns manniskas konto. i gar for jag fran gbg city airport ,efter ett 2:a besok pa toredalsgatan dar det serverades middag:), och landade pa stansted. pa flyget hade jag turen att hamna bedvid 2 ovanligt trevliga svenskar som da, ganska logiskt tankt, ocksa var pa vag till london. den ena hade bott har i 2 ar och den andra skulle hit for att plugga. resan gick svinfort och val framme underlattade dom min forvirring hur mycket som helst.
ca mitt i natten ringde jag pa den port dit taxin tagit mig efter att jag visat honom en lapp med adressen. dorren oppnades :) och jag fick traffa 2 av mina nya sa att saga "livskamrater", he. darefter somnade jag ganska snabbt pa soffan och sov till tva mann kom in vid 5 for att kolla fotboll och beratta for varandera 3ggr va de skulle hitta pa i helgen. sen somnade jag om igen.

idag har jag nog gjort nagonting som jag sjalv skulle vilja kalla: turista. at frukost i hyde park, promenerande i notting hill, kaffe i kensington garden, en tripp till oxford cirkus och soho. just nu sitter jag pa ett internetcafe vid tottenham court road och ska snart bege mig till trafalgar sq innan jag far hem och dessforinnan handlar mat.

i morgon ska jag nog bege mig till en vakommenhemfrandinjordenruntresa-fest kl 2. som den ena killen pa flyget bjod med mig pa. darefter skulle det tydligen stallas till med bbq-fest i lagenheten, eller kanske utanfor, eller nagon annan stans :) men det later trevligt tycker jag iaf

ska harmed forsoka fortsatta uppdatera lite av vad som hander sa dar ibland . hej

Kommentarer
Postat av: Johanna Medin

Ah Agens! Vad kul att du skriver här, gick en av en slump på din blogg bara. Shit du får bli bättre på Facebook jag vill komma och hälsa på jue! Vad ska du jobba med? Jag är stolt över dig!

2008-08-21 @ 23:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0