god jul

jaha, da var julen over igen. eller inte riktigt kanske. boxing day med dess fruktansvarda rykte aterstar fortfarande. kommer bli fruktansvart pa jobbet idag. mellandagsrea eller vad man nu kan kalla det!!!!!

aja julen borjade lite smatt i sondags da jag och jenny bakade lussekatter med torrjast, biskvier och marsipankulor. gooott!!!
lillejul kom till att bli den varsta dagen i london sedan jag kom hit. innebar stress och sokande eftre en klinik som ville sticka mig i armen. det var ett projekt som hette duga. men efter 3-4 besok pa vardcentraler som vagrade, lyckades jag efter mycket tjat, svett, stress och lite grat fa ett stick i armen. 

julafton firades till halften pa jobbet vilket var forvanadsvart trevligt. alla var pa bra humor och det var inte alls hemlangtan och depression. kvallen spenderades i shadwell med jenny, massa julmat och julklappar. riktigt mysig kvall. fick aven prata hogtalartelefon med hela slakten vilket var otroligt uppskattat fran min sida :)

juldagen var oxa den en dag for sig. sov bort den till 89% och kollade darefter filmer med maria. najs och deg.

nej nu maste jag springa till office for denna mardromsdag som vantar. tjooho!

tack for julklappar och en annorlunda men bra jul

c u

Kommentarer
Postat av: Curt Hjalmarsson

Hej Agnes !

Nu är julen över för denna gång. Vi firade i Stockholm. Ulla och Lena är på konsert och jag sitter hemma och är jätteförkyld. I morgon är det

Olas födelsedag(som jag förmodligen missar) och troligen blir det inget Nyårslopp i Tormestorp för mej Vi ska fira Ullas födelsedag nere på Kap Verde

och sen firar vi i Tormestorp när Du konner hem

Ulla skickar brev till Dej.

Hälsn

Morfar

2008-12-28 @ 19:26:44
Postat av: Wijkingarna

Ett jättestort GRATTIS från oss i Växjö

till Dig på Din 20-årsdag!!!

2008-12-30 @ 12:55:15
Postat av: Ulla o Kjell

Många lyckönskningar och GRATTIS !!! på Din

20-årsdag önskar

Farmor o Farfar

2008-12-31 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0