influensa

ja, da har den drabbat mig igen. influensan. har legat dod i 3 dagar och inte kunnat rora pa mig. idag ahr jag lyckats ta mig ut en liten svang men ringer in sjuk till jobbet imorgon oxa.

aja, det blir ett kort inlagg. orkar eller hinner inte skriva sa mycket.

tyvar sa forsvann forra inlagget innan jag hann publicera det. sa sedan det forra har det hant en himla massa. katta har varit har, mor och faster har varit har. vilket var jattemysigt. bakade bla scones och lekte julafton.
det har varit julfest pa jobbet vilket var jattekul och sen har jag varit pa lite andra fsestligheter som oxa varit riktigt kul. sen var lina over med 3 vanner.
oppnat luckor i min chokladkalender gor jag vaje dag :) och tiden bara springer ivag.
och harom veckan fick jag ett brev av mormor som gjorde mig jatteglad!

imorgon vart de tankt att jen och jag skulle fara till ikea och handla allt infor julen. men det blev lite andrade planer sa jen far sjalv pa torsdag. pa fre ar det en flatmate till emilie som har spelning pa hoxton bar and kitchen. pa lordag ev how does it feel to be loved och pa sondag julbak :) sen ar det viss julafton onsdagen darefter. ojojoj.

nej. jag maste verkligen springa ivag nu. men snart ar jag nog frisk igen och da finns det lite normala saker att rapportera om antar jag

Kommentarer
Postat av: DIN LILLA NILS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!!



Roligt och höra att du mår bättre. Bra att du tog ledigt imorron. Hoppas att jultomten kommer till London också. Fast att han inte finns. Jag saknar dig så mycket!!!. jag hoppas att när du kommer hem från London. Ska du stanna hemma. I flera mådnader.



Naaaj.... men nu måste jag sova. Men glömm ej att lägga in min e-postadress.



PÖZZ Ö KRÄM Din lilla nils<33

2008-12-16 @ 21:16:18
Postat av: Curt Hjalmarsson

Hej Agnes !

Hörde av Lena att Du blivit dålig. Hoppas på snar

bättring.På lördag har mormor korvstoppning med dina

systrar och pojkarna i Höör. Sen hämta julgran i Asmoarp och sen lite tidig julafton på Alvägen.

På tisdag resa till Täby och julfirande.

Mormor hälsar.

Morfar

2008-12-17 @ 19:06:05
Postat av: Ulla o Kjell Söderlund

Merry Christmas AGNES !



Tack för Din julhälsning med det fina kortet av Dej,

det gladde oss väldigt mycket.

Trevligt att Du kryat på Dig och att ni är några som

skall träffas och fira julafton tillsammans i London.

Vi kommer att sakna Dej vid vårt julbord i Växjö men

vi ses snart i Hässleholm när Maja fyller 18 och Du

fyllt 20 på nyårsafton i London, Grattis på förhand!



Farmor o Farfar önskar Dig en riktig

Merry Chrismas o Happy New Year

2008-12-23 @ 14:57:49
Postat av: Wijk

Nu är det jul igen...

Vi kommer att sakna dig vid julbordet på Menuettvägen i år men önskar dig en riktigt

GOD JUL i London.



Birgitta, Tomas

Oskar & Anton



2008-12-24 @ 10:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0