Hej London

Hej. Tankte fran borjan att jag skulle avlagga ett rel omfattande inlagg om vad som pagar har borta. Det kommer itne bli sa eftersom jag ar trottare an en jattetrott, ja nagot jattetrott iaf.

Jag anlande hit i torsdags. Som vanligt vart de strul med det mesta pa farden. Ja, framforallt flyget. Men jag hade tur och fick folja med trotts att incheckningen stangt. Pa kvallen blev det lite utgang vilket var sadar. Musik som inte riktigt var som den borde och trotthet som smog sig pa.

Fredagen tillbringades med att soka jobb. Ho, 5 stallen hade jag lamnat cv pa da dagen var slut. Sadar insats, men jag tanker vara krasen ett tag. lordagen tillbringade jag pa lite rundvandring i bla notting hill, efter att jag insett att de va fel stalle att leta efter jobb pa. Pa kvallen var vi och klubbade pa nagon after school, back to school eller va de nu kan ha hetat, det var najs och jag hittade en nattbuss att fara hem med.

Igar var jag ute och sokte ungefar lika manga jobb som i fredags. Pa eftermiddagden ringde aven topshop om en intervju. Sa dar var jag idag kl 12. Gruppintervju pa 7 pers. Inte helt at skogen men da vi fick springa runt i affaren och leta en outfit som vi sedan skulle salja blev jag lite nervos och kom pa mig sjalv med att upprepa allting. Men de skulle hora av sig inom en vecka.

Men nu ska jag fara hem, tror jag. hej

Kommentarer
Postat av: katta

hej agnes my love hur har du det? hör av dig och ge mig adress eller nummer eller båda så att vi kan upprätthålla en kommunikationskanal!

2008-09-01 @ 23:17:16
Postat av: Maja

Haaeej :)

Det låter inte som du behöver ändra bloggnamnet till det morfar trodde det var..

'agnes lider'. HEEE

Bebban spelar tvärflöjt och jag är hemkommen ifrån turkiet.

Hör av dig om hur det går med jobbletandet.

mur & far & bebis hälsar nog.

2008-09-02 @ 23:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0