jobb

he. jag har fatt jobb! pa mandag borjar jag pa office, en skoaffar. en bra sadan till och med. sa det ar najs och kanns hur bra som helst. sa jag stannar ett tag till :)

i ovrigt har det varit en bra vecka, dock med lite klump i magen eftersom jag borjat fa lite jobbangest och har vetat om intervjun sen i tisdags och verkligen velat ha det.
men i tisdags traffade jag emilie och tanken var att fara till primerose hill, men regnet kom och bestamde sig for att stanna. sa vi drack kaffe och tankte ga pa gratisspelning med the young knives. men det visade sig pa nagon vanster vara slutsalt sa vi kopte vin och gick pa gratisclub (mother) istallet. sadar stalle men vi hade riktigt roligt eftersom vi traffade massa trevligt folk.

igar kom jag hem till dukat bord. eller nastan... maria hade lagat alldeles for mycket mat sa jag fick smaka, eller smaka ar kanske att underdriva, jag blev iaf jattematt. efter dadlar pa det gick jag, helly och maria ut pa powerwalk in mot stan. vilken stad jag flyttat till. aven fast det var morkt vart de anda ljust och folk var ute pa vandring eller satt och at. till och med sommarvarmen hangde kvar i luften. jag trivs. 

ikvall ska vi ut och, ja vi kan val kalla de fira. de blir koko club efter jen slutat.

sen maste jag bara saga att det ar himla kul att ni kommenterar for da forstar jag att nagon laser bloggen och det blir mycket roligare att skriva mer.

hej

Kommentarer
Postat av: Curt o Ulla Hjalmarsson

Hej !

Vi gratulerar till nya jobbet. Du fick kämpa en del

och var kanske lite orolig innan det löste sej. Vi gläds med Dej. Som vi förstår trivs Du bra i London,

såväl med bostaden som övriga hyreskompisar.Nu hoppas vi att Du också ska trivas med jobbet och

även ha trevligt i storstaden

Kram från Mormor o Morfar

2008-09-12 @ 18:54:30
Postat av: Malin

Grattis agnes till jobbet:) vad kul och kanske blir det inte lika stressigt i en skoaffär som i dublin!!! guuuud vad kul:)

2008-09-12 @ 19:08:23
Postat av: milla

hej gull JAG LÄSER DIN BLOGG bara så du vet. PUSS

2008-09-12 @ 22:05:42
URL: http://brevfrandublin.blogg.se/
Postat av: ebba (nils)

hej va kul att du har fått jobb kolla din epost kram ebba

2008-09-13 @ 21:53:03
Postat av: Katta

Grattis till jobbet!

Jag blir riktigt sugen att åka till London när du pratar så varmt om det.

Åker till Frankrike på onsdag men det är bara för några dagar.

Sköt om dig och köp nu inte för många skor !?

//Faster Katta

2008-09-14 @ 22:10:15
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-14 @ 22:14:23
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/
Postat av: marina

Grattis!!!

Hoppas på att komma till London snart och då vill jag verkligen träffa dig :)

Ha de bra sålänge o hoppas dagens arbete gick bra!

2008-09-15 @ 23:38:22
URL: http://marinamiraglia.blogg.se/
Postat av: Johanna Medin

Tack för ett underbart brev, du får snart ett tillbaka. samt datum när vi kommer <3 du är saknad

2008-09-19 @ 10:16:20
URL: http://brevfrandublin.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Hej å grattis till jobbet!

Kul att läsa din blogg - ibland önskar man att man var ung igen.....

Faster Birgitta (50+)

2008-09-20 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0