sparlost forsvinnande

Aaaaaaaah! Blir alldeles jattetrott pa blogg.se. I ett forsok att publicera ett inlagg forra veckan fuckade allting upp sig och bara forsvann. Men jag gor att nytt forsok idag.
Den sparlost forsvunna uppdateringen handlade framforallt om min syn pa sondagar. Fran att ha varit angest till att ha blivit basta dagen. Sondagarna i London fylls av ledighet, lugn, folk och till mestadels Brick Lane och avokado. Jag alskar det.

De senaste veckorna har bara sprungit forbi. I 2 veckor har jag arbetat pa office. Dagar som tills mestadels bestar av konditionstraning och skor, stress och ett fetesmile. Men jag trivs. Folket ar jattetrevligt och ungefar i min egen alder. Denna veckan borjade Vera, en tjej fran vaxjo, dar och efter att ha pratat lite med henne sa visade det sig att hon kande min kusin anton. Jag slutar aldrig att forundras over hur liten varlden ar.

Idag ska jag traffa upp Emilie efter hennes jobb och sen blire utgang i Shoreditch med forparty i Brick Lane. Fast forst ut i solen och handla gronsaker pa marknaden.

sen borde jag klippa min lugg och farga mitt har. men det blir nog en senare historia...

halsningar fran ett soligt och trivsamt london

Kommentarer
Postat av: Erika Modén

ÅH! Agnes! Underbart att höra att du trivs, känns bra när man går här hemma och är orolig som en hönsmamma. Jag har skickat mail till dig på facebook, eller skrivit på din wall. Läs gärna det! Har förresten fått förstahandskontrakt nu och bor i en jättefin lägen i Bergsjön. Yo

2008-10-28 @ 08:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0