vantan och rastloshet

Hej
jag lever fortfarande dock ar det i dag dagen som jag for forsta gangen kanner mig uttrakad. har varit hemma hela dagen, ensam, dock med min oerhort spannande och bra bok. Druckit pulvekaffe, last bok och druckit lite mer kaffe. det ar den dar telefonen som aldrig vill ringa. den gor mig nevos och jag sitter hela tiden och tittar pa den. jag behover verkligen snart hora att den ringer! jag behover pengar och sysselsattning.

mitt tubekort gick ut idag och det finns ingen mening att kopa nytt forran jag ska ta mig nagonstans. dom pengarna kommer till battre anvandning som sparade.

pa tal om nagot mycket mer uppmuntrande sa fick jen jobb igar. sa pa mandag borjar hon pa topman. fett najs :)

och i forrgar var jag och fikade med emilie, en svensk tjej fran gavle tror jag om jag inte minns fel som jag letade boende med innan jag for hit. vi var pa ett valdigt mysigt fik i angel. det var sa trevligt att vi drog vidare till en av hnnes favoritpubar dar vi stannade ett tag innan jag for tillbaka till shadwell.

na, tillbaka till verkligeheten, boken och det eviga vantandet nu och hoppas pa battre nyheter nasta gang. 

har forresten kopt en tval och stadat toalett och dusch idag ocksa

Kommentarer
Postat av: marina

Hoppas du får besked snart - håller tummarna för dig :)

2008-09-04 @ 23:49:11
URL: http://marinamiraglia.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-09-05 @ 17:01:22
Postat av: Farmor & Farfar

Hej Agnes!

Farmor o Farfar hälsar.

Vi följer med spänning din Londonvistelse, du skall

veta att allt ordnar sig till slut.

Passerar du Waterloo Station i samband med ditt jobbsökande gå upp ur tunnelbanan så hittar du Smålands Coffe Shop, ät och drick något gott vi betalar. (deras hemsida: www.smaland.co.uk)

Ha det bra, vi tänker på dej.

2008-09-07 @ 11:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0