wow

wow, kul helg. helt galet.
i fredags kom jen och halsade pa  mig i shadwell. vi delade pa ganska mycket vin och for sen till brixton och kubbade. eller ja ungefar sa. vi traffade ylwa, daniel och en van pa besok. hur bra stalle som helst. sa fruktansvart roligt. how does it feel to be loved. 60-talsmusik blandat med 90-talsindie, ungefar. efter konstant dansande borjade jag min hemfard cirkus kvart i 3. bussen gick till piccadilly dar jag bytte till nr 15 som jag efter ett tag isag gick at fel hall. hppade av och fick byta igen och var hemma 4.

upp och pa inervju pa selfridges. de va kul, men jag passar nog inte dar ens lite grann. sen var jag och fixade intervju pa fcuk till pa mandag och darefter lamnade jag cv pa foyles jazz cafe.

efter detta holl jag pa att avlida av utmattning sa jag for hem. sen kom jen och vi langfikade rabarberpaj.darefter bestamde jag mig for att folja med emilie pa houseparty vid old street. vilket var en danskfest med massa danskar, en och annan svensk och nagon engelsman. hu trevligt som helst. blir sa glad och imponerad av folk som verkligen alskar det dom arbetar med. nagra var typ film-hej-och-ha. gjorde film, rklam och musikvideor. resten var musiker eller arbetslosa. och alla sa himla trevliga och ganska nyinflyttade. efter halva kvallen visade det sig att en av tjejerna som jag pratat lite mer med tydligen var sangare i alphabeat, ho. ovantat och otippat. fast nar hon val sa det sa kannde jag igen henne ganksa snabbt eftersom hon tillsammans me sitt band och brevid alla filmreklamer med kiera knightley sitter uppklistrae pa de flesta vaggar i tunnelbanan.

sen glomde jag min mobil hos emilie, vilket var klumpigt och jattadummt.ska fara dit nu och se om hon ar hemma och vaken. hoppas pa det basta

halsningar fran agnes i ett gratt men trevligt london

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0