bättre sent än aldrig... nästan

jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering här. trodde inte att de var så många inne och läste längre eftersom det inte är så ofta någon kommenterar. men nu tänkte jag komma med lite nytt igen. hoppas ni är kvar :)

de två senaste dagarna har varit lite som helg. jobbat har jag gjort, men för en gångs skull orkat och hunnit med mer.
igår sprang jag ut från jobbet kl 4. vandrade till regents park och gick i någon slags sagovärld fylld med blommor och sol, efter att ha vandrat omkring i en ca timmen slog jag mig ner i gräset med min bok men somnade. vaknade lite senare av att det blivit kyligare, begav mig hemåt och satte mig i fönstret med vin och ost. att leva tar på krafterna så för första gången i londons historia gick jag och la mig kl 21.30.

vaknade upp pigg och utvilad. drog förvånandsvärt lätt på mig träningskläderna och tog en morgonrunda i victoria park. på vägen hem köpte jag lite frukost och begav mig till jobbet. hann dock ej betjäna en enda kund innan alla fick utrymma pga en gasläcka lite längre ner på gatan. istället för att springa efter skor fick vi sitta och sola bakom jobbet i 2 h.

nu är jag dock lite trött men har endast en dag kvar att jobba innan det blir helg på riktigt. dock är jag fruktansvärt irriterad på detta eviga duchande som aldrig tycks sluta i shelleyhouse flat 6. aldrig får jag bestämma när det är dags att gå och lägga sig...

AGNES


Kommentarer
Postat av: Joakim

vilken tur att du lever agnes :)

2009-04-24 @ 01:54:23
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Curt Hjalmarsson

Hej Agnes !

Du får inte tro att vi har glömt Dig.

Har tittat flera gånger om Du skrivit något.

Vi har underbar vår. Lite födelsedagsträff i gårkväll med hemmavarande Tormestorparna.

Orientering i söndags i Bjärnum.

Moster Ester(96 år) har gått bort

Åker till Karlskrona imorgon(50 års jubileum av vår

studetexamen)Har inte sett någon klasskamrat på dessa år. Undrar hur många man känner igen.

Hälsn

Ulla o Curt

2009-04-28 @ 15:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0