pannkaksonsdag

då var ännu en onsdag till ända. snart är det tom mars.
ska precis gå och lägga mig så är egentligen för trött för att skriva något vettigt och intressant.

iaf<, jenny kom hem i onsdags, för en vecka sen. onsdag som även var emilies födelsedags och bjöds på öl. fredag spenderades i mitt rum tillsammans med emilie, jenny, fran och vin. näjs kväll till följd av sovmorgon, städa-rummet-dag och underbar vår. mötte upp emilie vid brick lane och drack kaffe och shoppa på boots.
på kvällen blev det sen utgång med random people, tjo. söndag död och därefter ny vecka som innebar pancake tuesday, vilket jag missade och fick ta igen idag istället. massa små pancakes som jag gräddat i vårt alldeles speciella pannkaksjärn som man bara vänder på när man ska vända pannkakan. fett gammal men funkade perfa. lagom klara till desperate housewives som slutade proppmätt. nite


Kommentarer
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK !!!

Vi hoppas Du nu har bytt ut pannkakan mot PÅSKÄGG.

Våren har nu även kommit till Växjö, trädgårds-

arbete pågår för fullt.

Ha en trevlig påskhelg önskar Farmor och Farfar



2009-04-11 @ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0