underbart

happ, då vart de lördag igen. maja och joel har lämnat london men jag tror dom kommer på återbesök snart igen. trevliga dagar med mycket shopping för deras del. jag blev mest trött. höhö. var ute och åt igårkväll i chainatown. hade lite otur med maten. blev inte riktigt som vi förväntat oss. men men, det blev bra iaf. därefter åkte maja och joel hem till bethnal green eftersom maja hostade konstant då hon inte åt. jag mötte upp lite jobbarkompisar som hade leaving drinks för champ på en pub, som gjorde sin sista dag igår. därefter gick vi vidare till roxy. fruktansvärt kul och jag var hemma alldeles för sent.

idag for vi till shoreditch för att äta brunch därefter vandrade vi runt lite i solen. fick en underlig underbar känsla i kroppen. vet inte, men de måste vara våren. gaaaaaaaaalet!!!


ikväll blire house party i stratford och sen ev house party2 vid old st. får se. ska jobba 10 imorrn och är redan lite trött efter några dagars turistande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0